ENS HAN VISITAT ELS INFANTS DE LA LLAR “EL NIU” DE LA GRANJA D’ESCARP

El dimarts dia 12 de març l’alumnat d’infantil de l’escola Sant Jaume vam rebre la visita dels nens i les nenes de la llar d’infants.

Els petits van venir acompanyats de les seves mestres i van participar de les activitats dels ambients d’aprenentatge: Fem i desfem, la Perruqueria, l’Artístic i l’Experimentació. Van fer les activitats molt contentes i contents; i l’alumnat d’I3,d’I4 i d’I5 de l’escola els van guiar en tot moment.

Tots plegats s’ho van passar molt bé i van gaudir de l’experiència.  Després van poder sortir una estona a jugar al pati.

Ens vam quedar amb les ganes de repetir l’experiència més endavant tant per part de l’alumnat de la llar com de l’escola.

Aquí us deixem una mostra de les fotos.