SORTIDA DE TOT L’ALUMNAT DE LA ZER A MIRAVET I BENIFALLET

Aquest curs i degut a la pandèmia i a les restriccions a grups bombolla, no hem pogut realitzar les sortides que fèiem, cada curs escolar, entre l’alumnat de la ZER. Aquesta situació ens va dur a replantejar-nos, gairebé a final de curs, poder fer una sortida cada escola amb els seus diferents grups bombolla. Així doncs, el passat divendres dia 28 de maig van fer la sortida a Miravet i Benifallet les escoles de Llardecans i Maials i el següent dijous dia 3, els va tocar el torn a les escoles de Massalcoreig i La Granja d’Escarp.

L’objectiu era respectar en tot moment aquests grups bombolla escolars i per tant, tots i totes vam fer les mateixes activitats però sense coincidir en el temps.

Mentre Llardecans i Massalcoreig durant el matí, van visitar les magnífiques coves Meravella i van donar un tomb pel riu Ebre a bord d’un llagut, els de Maials i la Granja d’Escarp van fer aquest itinerari per la tarda ja que pel matí van anar a fer una visita guiada i un taller de terrisseria. Visita i taller que van fer els de Llardecans i Massalcoreig per la tarda. Els de C.M i C.S de Maials i de La Granja d’Escarp van poder visitar, a més, el Castell de Miravet.

La sortida va esdevenir tot un èxit, l’alumnat estava molt entusiasmat i les activitats els van agradar moltíssim.

Cal fer menció especial i un agraïment enorme tant els ajuntaments de les diferents poblacions com a les AFA de les diferents escoles ja que ens han subvencionat part de la sortida amb l’objectiu que aquesta esdevingués accessible per totes les famílies i poguessin venir el màxim de nens i nenes possible.

Us deixem un recull de fotografies de les quatre escoles. Cliqueu al nom

Fotos de Llardecans

Fotos de Maials