ESPECTACLE D’AQUAFONIA

Aquesta setmana, gràcies al Pla Educatiu d’Entorn del Baix Segrià, hem pogut gaudir de l’espectacle d’Aquafonia del Pau Elias. El dilluns ens va visitar a La Granja d’Escarp i també va venir l’alumnat de l’escola de Massalcoreig, els més grans en bicicleta. El dimarts l’espectacle va ser a Maials on hi van participar els alumnes de l’escola i també l’alumnat de Llardecans que van venir tot passejant des del seu poble.

Va ser un espectacle xulíssim! Llum, so i color per tots costats i un ritme amb les ampolles espectacular. Moltíssimes gràcies per apropar l’art de la música, el so i la percussió a les nostres escoles. Mai hauríem pensat que amb unes ampolles es podien fer tantes coses. Sens dubte el Pau és un gran artista!

Sí voleu veure fotos i algun vídeo cliqueu damunt la fotografia.