SALUT INTEGRAL. UNA BONA ALIMENTACIÓ ENS AJUDA A ESTAR SANS I SANES.

Aquest trimestre, l’alumnat d’infantil, estem treballant el programa de Salut integral i aquest trimestre hem iniciat el bloc de l’alimentació.

Menjar sa ens manté forts, per això és important ensenyar als nens i a les nenes quins són els millors aliments per créixer saludables. Els nens i les nenes d’aquesta edat comencen a tenir gustos i hàbits que els poden acompanyar durant la vida. Podem ajudar-los a tenir una millor alimentació per al futur, afavorirem que tinguin una actitud millor cap als aliments saludables, i que comprenguin la importància de menjar de manera variada i equilibrada. L’objectiu d’aquest bloc d’activitats és que l’alumnat i les famílies entenguin la importància d’establir rutines d’alimentació saludable basades en el gust per al menjar sa.

Amb l’alumnat de I5 s’està fent una estadística i valoració del què porten per esmorzar i ens n’adonem que cada vegada van agafant més consciència.