MATÍ DE VISITES A CICLE SUPERIOR

Ahir dimarts pel matí va ser un dia ben atrafegat per als i les alumnes de Cicle Superior. Vam rebre dues visites ben diferents però, de ben segur, vam aprendre’n alguna cosa.

Primer, vam rebre el Joan Jordi Vitores, assessor digital dels SSTT de Lleida, que ens va fer una xerrada sobre els videojocs i les possibles addiccions que se’n poden derivar. És un tema que ens interessa força ja que molts hi juguem i vam poder preguntar i compartir les nostres experiències.

Després d’una estona de pati, va arribar a l’escola l’Anna Jiménez, geòloga i professora del CRP del Segrià, acompanyada d’una esfera enorme que representa un model del planeta Terra. Amb ella vam poder aprendre aspectes sobre la rotació i translació del nostre planeta, la posició dels punts cardinals i per a què serveix això dels meridians i paral·lels. Una cosa que ens va quedar ben clara en acabar l’activitat, és que no podem deixar de banda la nostra curiositat ni preguntar-nos el perquè de tot plegat.

Si voleu veure les fotos de les dues activitats, cliqueu sobre la imatge.