L’ESCOLA DE LLARDECANS GLAÇADA.

Aquesta setmana l’hivern ens ha proporcionat moments molt curiosos per observar a l’escola. D’entrada el dilluns ja no vam poder obrir la porta de forma convencional perquè el pany s’havia glaçat. Igual que la bassa dels peixos i el filet d’aigua que sempre surt de la font del pati. Estàvem tots emocionats perquè el terra també semblava una pista de gel! Això ens ha permès analitzar l’aigua en estat sòlid i investigar. I per si no en teníem prou, el dimecres ens va fer una bona enfarinadeta, va nevar! Que bé ens ho vam passar!

Clica aquí per veure més imatges