LES 4 ESCOLES DE LA ZER RECOLLIM 1.400€ PER UCRAÏNA EN ELS FESTIVALS SOLIDARIS DE LA SETMANA CULTURAL!!

Un dels ODS (Objectius de desenvolupament sostenible) treballat durant la Setmana Cultural amb tot l’alumnat de la ZER, va ser el de Pau i Justícia social. I una de les activitats, que vam vincular amb l’actualitat, malauradament la guerra d’Ucraïna, va ser portar a terme un Festival Solidari per aconseguir diners pels damnificats d’aquesta guerra. En total es va aconseguir 1.400€ que s’han donat a l’ONG “No name kitchen“, una organització que està allí al conflicte des de l’inici de la guerra i arriba on no arriben les grans organitzacions.

Des d’aquestes línies volem agrair a tothom l’esforç i la solidaritat rebuda i esperem que aquests diners serveixin per fer una miqueta més fàcil la vida dels que ho estan patint.

Cliqueu aquí per veure més imatges.

1. Jan Masot Nogués (MAIALS)

Estic molt content que s’hagi pogut recaptar tants diners per ajudar a Ucraïna. Ens ho vam passar molt bé.

2. Marti Areste (MAIALS)

Esperem i desitgem que aquest diners serveixin per fer alguna cosa important i que poguem salvar molts refugiats.
    L’espectacle va ser xulissim .

3. Chaimae El Housni (MAIALS)

Em va agradar molt fer les activitats i tan bé que ho vam fer vam recolectar molts diners.

4. Angela 5è(Maials)

Va ser molt divertit està tots reunits amb els padrins, les famílies…
    TOS JUNTS AJUDEM A UCRAÏNA