LECTURA AL CENTRE DE SERVEIS

Aquest 3r trimestre l’alumant de Cicle Superior de l’escola i els/les usuaris/es del Centre de Serveis «El Tossal» han realitzat una activitat conjunta.
Els/les alumnes han anat al centre de serveis a llegir el llibre «Un bosque en el aire», de Beatriz Osés, als avis i àvies. La història explica que un avi, amb l’ajuda del seu fill i del seu net, més la col·laboració de tota la gent del poble, aconsegueix fer realitat un somni que tenia des de ben petit, plantar un bosc al seu poble.
Ha estat una activitat molt motivadora pels/les alumnes perquè, com que havien de llegir per a un públic tan entregat, però alhora tan exigent, s’ho han hagut de preparat molt.
En fan una valoració molt positiva i agraeixen els bons consells dels padrins i les padrines i accepten, de bon grat, les seves felicitacions.
Els/les avis i àvies també la valoren positivament l’activitat, ja que consideren que en el món de l’educació no s’han d’escatimar esforços i si poden ajudar al jovent, sigui de la manera que sigui, ho faran amb molt de gust. Se senten satisfets si els seus consells els han ajudat a millorar.
Ha estat un enriquiment mutu i, per tant, buscarem activitats per tornar-nos a trobar i poder compartir estones.

Cliqueu la imatge per veure’n les opinions i les fotos de l’activitat.