COMIAT ALUMNAT DE 6è i FESTA FÍ DE CURS A LLARDECANS!

El passat dimarts dia 21, vam dur a terme a l’escola el comiat de l’alumnat de 6è de Primària que fa el pas cap a Secundària. L’acte es va iniciar a les 15:30 h de la tarda i en aquest, i després que la tutora i l’alumnat de 6è pronunciessin unes paraules, vam fer 4 actuacions musicals que van donar un toc d’alegria i inici d’estiu als allí presents. L’endemà dimecres vam acomiadar a la Mariona i al Marc, els aprenents de la Universitat de Lleida, que han estat amb nosaltres tot el curs fent les pràctiques de 2n de DUAL.  I no podíem acabar el curs sense el tradicional aperitiu de “l’últim dia”, aquest any però acompanyat també d’unes pizzes!!

Bon estiu i fins al curs vinent!!

Clica per veure més imatges.