LA MARATÓ I EL FESTIVAL DE NADAL

Benvolgudes famílies un cop més!!

Ja estem de vacances!!! Ara cal descansar, gaudir, fer els deures i passar-s’ho molt bé! Però abans us volem fer un tastet de la Marató i del festival de Nadal.

Des de l’escola, us volem agrair la vostra participació en el recapte de diners per la Marató destinada a la COVID-19. Com ja sabeu, vam ficar a la venda mascaretes personalitzades de la nostra ZER l’Oliver i plantes de Nadal. Ha estat tot un èxit! A més, a nivell d’escola vam encetar una iniciativa, amb la venda de calendaris, per poder becar aquest proper estiu cursets de natació. De tot cor, moltes gràcies per la vostra col·laboració i haver-nos ajudat a aconseguir aquesta fita.

D’altra banda, ahir dilluns 21 de desembre vam celebrar el festival de Nadal d’una forma atípica. Vam fer una videotrucada les quatres escoles de la ZER on vam col·laborar tots i totes per recuperar el Nadal. Ja fa uns dies que vam trobar uns cartells a l’escola que explicaven que havíem perdut el Nadal, així que era necessària la nostra ajuda per recuperar-lo. I sabeu què? L’hem recuperat!

Per fer-ho, els i les alumnes d’educació infantil ens hem regalat SOMRIURES gegants; els i les alumnes de cicle inicial ens hem regalat PETONS dolços; els i les alumnes de cicle mitjà ens hem regalat ABRAÇADES càlides; i els i les alumnes de cicle superior ens hem regalat COMPANYIA, que és molt important. A més, en la trucada, vam poder veure les danses que la senyoreta Júlia ens havia ajudat a preparar.

Després, cada classe va cagar el seu tió. És va portar molt bé i ens va cagar regalets molt bonics!! I, per celebrar-ho, vam esmorzar coca amb xocolata, que estava boníssima! Voleu veure com de bé ens ho vam passar? Cliqueu a la foto per veure’n més.

BONES FESTES famílies!!

Ens veiem l’11 de gener del 2021! 🙂