JA ÉS NADAL A L’ESCOLA OTOGESA

Benvolgudes famílies,

A causa de la Covid-19 el festival de Nadal d’aquest curs s’ha hagut de celebrar de manera interna, tot i això, hem aconseguit que l’alumnat de l’escola hagi descobert el que realment és essencial per poder passar unes bones festes.
I com ho han descobert??

El dilluns 21 de desembre es va celebrar a l’escola un concert online on hi va participar les quatre escoles de la Zer. Calia recuperar el Nadal i ho vam fer de la millor manera. Cada cicle va veure les representacions de les actuacions musicals. També van rebre la visita d’una ajudant del Nadal que els va portar SOMRIURES, ABRAÇADES, PETONS i COMPANYIA provinent de les diferents escoles.

Vam seguir la jornada menjant xocolata desfeta i coca que ens van preparar les cuineres, estava boníssima!!!!
El Tronc, que va estar menjant durant tota la setmana… també en va menjar i per fi…. va poder cagar!

I per acabar el trimestre vam rebre la visita del Pare Noel que va estar molt content de veure les actuacions que petits i grans havien preparat en anglès.

El claustre de l’escola volem agrair al personal del menjador pel bon esmorzar que ens van oferir, a l’Ajuntament i a l’AFA per la seva col·laboració a la festa i a les famílies pel seu suport en tot moment.

Us deixem el vídeo de les actuacions del concert i en el següent enllaç podeu veure un recull de fotografies de tot el que s’ha estat fent a l’escola per celebrar el final de trimestre. Desitgem que us agradi!

Bones festes!

1. Anna Segura Palau

Que guapos, encara q no es vegin les cares 😜😜👍👍
    Bones festes a tots i fins l’any q ve!!!

2. Jan Vilasetrú Font

M’ho he passat molt bé mirant i preparant la festa de Nadal.
    Bones festes i espero que l’ any que ve sigui diferent!!!

3. Jan Vilasetrú Font

M’ho he passat molt bé mirant i preparant la festa de Nadal.
    Bones festes i espero que l’any que ve sigui millor!!!!

4. Anau Mora Parés

En aquest Nadal encara m’esperava fer menys coses, però al final ho vam fer tot.
    Amb els grups bombolla, això si.

5. Aina Segura

El festival em va agradar molt. M’ho vaig passar molt bé i com que era el meu últim any el recordaré especialment. Espero que l’any vinent a l’institut també hi hagi un festival de Nadal.

6. Àger Flix Puig

Ha quedat molt xulo!!!!

Us destlo Bon Nadal a tots/es i que el pròxim any el puguem celebrar junts.

1. Eva Masip Breazu

Que guai!
      M’ho vaig passar molt be!
      Pensava que aquest Nadal sería molt més diferent, pero no.
      Molt guai!

7. Pau

Encara que va ser molt diferent dels anys anteriors degut a les mesures de seguretat per la pandèmia, ens ho vam passar molt bé !!!!