JA HEM INICIAT EL CURS ESCOLAR!

Per segon any consecutiu hem iniciat el curs escolar a primers de setembre. Amb poc temps per preparar les aules, però amb moltes ganes i il·lusió, els mestres de Llardecans el 1r dia vam acollir l’alumnat i les famílies amb el show que ens caracteritza, música, globus, cintes i fins i tot un repte, passar pel tub!! Una bona manera de divertir-nos i iniciar amb humor el curs. Els primers dies ens serveixen per establir contacte, per ordenar el material i per explicar-nos què hem fet a l’estiu. I aprofitant aquests relats els vam demanar als nens i nenes d’escola que ens portessin d’excursió a 3 llocs emblemàtics del poble on aquest estiu s’hi han passat força estones jugant. Així doncs, vam visitar el castell, la cooperativa i la plaça.  El primer dia també vam aprofitar per fer els molinets de paper, una “manualitat” compartida amb la resta d’escoles de la ZER, per intentar descobrir quina energia ens mourà aquest curs. I vam acabar la setmana, com no podia ser d’altra manera menjant!, vam aprofitar l’última collita de l’hort per elaborar i degustar pizzes veganes.

Clica aquí per veure més imatges.

I aquí més