ELS MOLINETS DE MASSALCOREIG, UNA BONA MANERA D’INICIAR EL CURS

A l’escola de Massalcoreig hem volgut donar inici al curs amb la dinàmica, comuna a tota la ZER, dels molinets.

Després de descarregar les motxilles, endreçar el material i parlar de les vacances, hem volgut realitzar una dinàmica que ha consistit a confeccionar uns molinets amb paper, en aquests hem expressat tot allò que cada un/a de nosaltres vol aportar en aquest nou curs. Aquests desitjos han quedat recollits a la paret del porxo de l’entrada de l’escola i segur que mirar-los i rellegir allò que vam dir el primer dia d’escola ens ajudarà a tenir un curs ben positiu i no perdre la motivació.

Bon curs 2023-24!!