GAUDIM DE LA LECTURA AL SOLET

L’alumnat de Cicle Mitjà de l’escola Otogesa hem aprofitat el bon temps que feia per sortir al pati a fer una estoneta de lectura i carregar-nos de vitamina D.

Avui era un dia emocionant ja que per fi podíem encetar el nou llibre de lectura que teníem fa dies a l’armari esperant per ser llegit: “Fantasmàtic” de l’Estrella Ramon.  És una lectura en grup que gaudim molt, ja que cadascú llegeix una part en veu alta i anem comentant conjuntament. A més, hem rigut de valent perquè  el protagonista del conte és en Jeremies McBrut, el fantasma més brut i fastigós del món i li passen unes històries que fan morir de riure. No volíem parar de llegir!

Si voleu veure com hem gaudit d’aquesta estoneta de lectura feu click a la foto.

1. alumnes cicle mitja i superior

Som els alumnes de la comunitat dels grans de l’escola de Massalcoreig, nosaltres tambe fem lectura al solet