Festa de jubilació de la Carme.

El passat dilluns dia 21 de juny va ser un dia molt emotiu a la nostra ZER. L’escola Arc d’Adà de Llardecans es despedia de la Carme, la nostra directora.

Va ser un gran matí, una festa amb tota mena de detalls, una gran festa a l’alçada del treball i dedicació que la Carme ens ha ofert durant els ultims 29 anys. No s’ho va voler perdre ningú. A més dels infants i claustre van assistir-hi famílies, veïns i amics de la Carme.

El matí va començar amb una dolça sorpresa. La Carme va convidar a nens, nenes i mestres a un esmorzar molt arrelat a Llardecans, els croissants de la Remei.

En acabar l’esmorzar vam començar els esdeveniments. Amb uns presentadors de luxe, en Víctor i la Teresa es va donar la sortida a la resta d’events.
Per començar els infants de cicle mitjà i superior li van oferir un ball treballat amb la Georgina. En acabar els petits de cicle inical i educació infantil van emocionar la nostra directora amb l’interpretació del conte “L’herbeta de poniol” i amb un poema molt emotiu per agraïr-li tota la seva estima i dedicació.

Per amenitzar una mica més la festa, de nou, els infants més grans de l’escola, van reversionar la cançó “Amics per sempre” i oferir un espectacle d’acrobàcies treballades a les sessions d’educació física.

Per tancar l’acte les institucions locals, el claustre i la inspectora Mariona Rexach van oferir unes paraules d’agraïment a la Carme per la seva dedicació.

Fotos de la Festa