ESPECTACLE IL·LIA

El divendres dia 16 d’abril l’alumnat de l’escola Sant Jaume de La Granja d’Escarp va assistir a la representació de l’obra de teatre  “Il·lia” a càrrec de la companyia Miscel·lània teatre a la sala “ Lo Ball” de La Granja d’Escarp.

En aquest espectacle vam poder gaudir de titelles, moviment, dansa i una història que explica la necessitat de supervivència. Explica la història d’una noia migrant que fuig de casa seva a causa de la contaminació i les condicions de vida del lloc on habita, una illa de plàstic on els habitants malviuen entre l’acumulació de residus i brutícia.

La Lia marxa per a sobreviure, perquè cada dia que passa li costa més respirar en aquell indret. Un futur que potser a nosaltres ens queda remot, però que en altres indrets del món, no.

Aquesta representació forma part dels actes emmarcats dins de la Setmana Cultural organitzada per l’Ajuntament del 16 al 24 d’abril.

Va estar una experiència molt interessant i i tant els i les alumnes i el professorat van gaudir de l’obra.

Si desitgeu veure més fotos, cliqueu aquí.