ESPAI ARTÍSTIC – LOGO PROJECTE INTERDISCIPLINAR

Benvolgudes famílies!! 🙂

Un any més, participem al concurs del logo del projecte interdisciplinari de la ZER:

“L’ENERGIA QUE ENS MOU!”

Tot l’alumnat de la ZER, de forma individual, ha dissenyat el seu logo per al projecte d’enguany, que tracta sobre les energies renovables. Els infants del segon cicle d’educació infantil de Maials hem investigat sobre què és un logo i per a què serveix. A més, hem fet un tastet de quines són les energies renovables. A partir d’aquí, cada infant ha dissenyat el seu logo per participar en el concurs.

L’equip docent de cada escola escollirà un logo de cada aula (sense saber qui l’ha creat) i, després, tots els i les mestres de la ZER es reuniran per escollir un logo guanyador.

Quan ho sapiguem us ho farem saber! Quins nervis!!

Aquí podeu veure alguns exemples