BENVINGUDA A L’ESCOLA DE LLARDECANS, MARIAMA!

Aquesta setmana a l’escola de Llardecans vam rebre una molt bona notícia, una nena arribada del Senegal entraria a formar part del nostre dia a dia a l’escola. Els nervis van estar a flor de pell fins al dijous que finalment vam conèixer a la Mariama. Farà I4 i entrarà a formar part de la Comunitat dels petits. El primer dia tots i totes la volíem tocar, ajudar, guiar, però ella ha estat capaç d’adaptar-se i demostrar que té ganes de venir a l’escola per aprendre, relacionar-se i jugar. Així que ara la nostra petita comunitat escolar de Llardecans ha augmentat i tots i totes n’estem molt contents i orgullosos. Benvinguda Mariama!

Clica aquí per veure més imatges.