Entrega de premi a l’escola Otogesa

Avui, dijous 18 de gener, han vingut dos representants de la Fundació Pagesos Solidaris d’Unió de Pagesos a entregar a l’alumnat de Cicle Superior el premi del Concurs ESTATAL de “Cartells de sensibilització intercultural”. Aquest constava de quatre àlbums il·lustrats i un diploma de reconeixement per haver-ho fet tan bé.

Estem molt contents i satisfets del resultat final i que s’hagi valorat tan positivament.

I recordeu: Vinguis d’on vinguis seràs benvingut/da!

1. Francesca Martínez Iglesias

Moltísimes felicitats Escola Otogesa!! Ha estat un treball de molta qualitat i es un premi molt merescut.

Una abraçada desde Massalcoreig!!