EL PLA DE TREBALL

Aquest curs els i les alumnes d’Educació Infantil treballem amb el Pla de Treball Individual. Cada alumne escull lliurement l’activitat que vol realitzar del seu pla en cada moment.

Dins de cada Pla de Treball hi ha diferents propostes de diversos àmbits. Així podem trobar propostes de llenguatge verbal, de llenguatge matemàtic, de plàstica, de jocs de taula i de joc simbòlic.

Les propostes de treball estan relacionades majoritàriament amb les estacions i les festes tradicionals que es treballen al llarg del curs.

Podeu veure les fotos en aquest enllaç.