ELS RELLOTGES TOUS DE DALÍ

Aquest curs els alumnes de cicle inicial treballem a Salvador Dalí.

Al llarg de les diferents sessions de plàstica hem anat estudiant qui era aquest personatge, a què es dedicava i els seus símbols més característics.

Aquesta setmana ens hem endinsat en el món dels rellotges tous i hem aprofitat la temàtica per a introduir la representació del rellotge analògic.

Primerament hem treballat lliurement la forma del rellotge i per a donar més protagonisme a l’aspecte del rellotge tou i desfet l’hem pintat estampant plastilina, una tècnica amb la que encara no havíem experimentat i ens ha agradar molt.

Un dels continguts que es treballa en l’àrea de matemàtiques tan a primer com a segon és el rellotge i hem aprofitat l’activitat de plàstica per a explicar-lo, mostrant els números que té, les agulles i com s’organitza i es llegeix.

Un cop ja hem tingut feta la forma del rellotge hem fet un treball de psicomotricitat fina i númeració elaborant els números del rellotge, enganxant-los on correspon i fent unes agulles que marquen l’hora que cada infant ha escollit.

Si cliqueu sobre la imatge podreu veure com hem treballat i alguns resultats.