CARNAVAL 2022 A LA ZER!!

La passada setmana les 4 escoles de la ZER vàrem celebrar el carnaval 2022. Vam iniciar la setmana amb les ordres que el Rei Carnestoltes ens havia encomanat, i així cada dia fins el dijous, que vam lluir tots i totes les nostres millors disfresses.

A cada escola vam celebrar el dijous gras amb molta disbauxa i gresca, tal i com mana aquesta festa.

A Llardecans vam iniciar el dia amb uns tallers de màscares, a les 11:00h vam esmorzar entrepans de llonganissa que va organitzar l’AFA i seguidament vam fer una rua carnavalesca pels carrers del poble. A la tarda vam portar a terme una ginkama per l’entorn proper. Vam gaudir moltíssim de la festivitat.

A Massalcoreig, el matí va començar fent tallers de carnaval i decorant l’escola en motiu de la festa del Carnestoltes. I per la tarda, vam anar tots plegats al Sotet per menjar-nos l’entrepà de truita i celebrar el dijous gras, tot ballant i gaudint de la festa. Què bé ens ho vam passar!

A Maials, després de fer-nos la foto amb el Rei Carnestoltes, vam sortir a fer una rua de carnaval. Primer vam passar a saludar als padrins i a les padrines del Centre de Serveis que van estar molt contents i contentes de veure’ns desfilar pel seu jardí i seguidament vam començar la rua pel poble acabant a la plaça dels arbres on cada grup va sortir a ballar. Mestres, alumnes i famílies teníem moltes ganes de festa i balls… ho vam gaudir molt!

A La Granja d’Escarp, el divendres dia 18 de febrer va arribar a l’escola el Rei Carnestoltes. Aquest any venia vestit de pagès, fent referència al projecte de la ZER “Petjades verdes, estima i actúa.” El Carnestoltes ens va portar el programa amb les ordres que s’havien de realizar  durant la semana del 21 al 24 de febrer. Va ser una setmana on la gresca i l’alegria hi són presents. Els més petits de l’escola han fet un taller de màscares i antifaços. El dijous gras es va fer la festa grossa. Els i les alumnes de 6è van preparar una serie de jocs i ginkana  per animar la tarda i després vam  berenar l’entrepà de truita a la zona esportiva.

VISCA EL CARNAVAL!! 😀

Clica aquí per veure les imatges