El rei carnestoltes torna a fer de les seves a la ZER L’Oliver

Un any més, el rei Carnestoltes va arribar a les escoles de la ZER amb ganes de fer-nos passar una bona setmana. Només arribar, mestres i infants esperàvem les seves divertides consignes. Un any més aquestes van ser força originals i divertides. Fixeu-vos bé a les fotografíes i us podreu fer una idea..

A més de seguir les indiciacions del rei carnestoltes a les escoles es van realitzar diferents activitats paral.leles. Per exemple a l’escola de Maials es va realitzar tallers de mascares, a l’escola de Massalcoreig es va celebrar el dijous gras amb un esmorçar popular on els infants van esmorzar botifarra d’ou i truita.

A l’escola Sant Jaume de la Granja d’Escarp, el dijous a la tarda com ja es costum van anar tots plegats a berenar truita de patata a la Creu del Calvari.