Dia de la Pau a la ZER

Un any més les escoles de la ZER van celebrar del dia de la Pau i la No violencia. Per incidir en el seu significat els mestres i infants van participar en diferents activitats per recolzar als alumnes els aspectes positius que es relacionen vivint en un entorn de Pau.

A les escoles de Massalcoreig i Sant Jaume de la Granja d’Escarp els mestres van organitzar una gimcana amb diferents tallers relacionats amb valors importatnts vinculats amb la Pau com el compartir, l’ajuda… En acabar van decorar les escoles amb globus on cada infant va escriure un missatge.

Pel que fa a les escoles Arc d’Adà de Llardecans i Otogesa de Maials, els infants van elaborar un sobre simbólic amb propósits que esperaven enviar i arribessin a aquells països o zones que avui en dia es troben en conflictes bèl.lics.