DIA INTERNACIONAL DELS DRETS DELS INFANTS SOLIDARIS AMB ELS INFANTS REFUGIATS DE SIRIA

Avui hem celebrat una Jornada Solidària compartida amb veïns/es i familiars a la Plaça del poble que hem anomenat ” Poble nostre, poble vostre, veniu a jugar amb nosaltres”. La Jornada ha començat amb una caminada fins al Tossal, hem continuat amb un esmorzar solidari i la venda de punts de llibres creats pels nens i nenes de l’escola, hem continuat amb la visualització d’un vídeo elaborat també per l’alumnat i hem acabat la Jornada amb la lectura d’un manifest. En aquest  demanàvem entre altres coses, l’acolliment d’una família al poble. Al finalitzar la Jornada hem complert els dos objectius que ens havíem marcat, un conscienciar a familiars, amics i veïns de la situació crítica en la que es troben milers de persones que han fugit de la seva terra per la guerra i l’altra, recollir diners per ajudar una família siriana amb greus problemes de salut. Gràcies a tots i totes hem aconseguit 485 €!!!

Us deixem totes les imatges aquí!