DIA DELS DRETS DELS INFANTS A MASSALCOREIG

Benvolgudes famílies!

Els drets de la infància (o drets del nen/a) són drets que posseeixen els nens i nenes i adolescents per la simple raó de néixer. Són inalienables, irrenunciables, innats i imprescindibles per a una bona infància, per tant, són obligatoris.

Així doncs, el divendres 20 de novembre vam voler commemorar l’aprovació de la Convenció dels Drets del Nen/a del 1989.

A l’etapa d’Educació Infantil, vam visualitzar un vídeo on s’explicava com vivien els infants en diferents parts del món, vam treballar el conte “Home de color” i vam fer jocs al pati.

La classe de cicle inicial, vam realitzar una sèrie de jocs, els quals ens feien adonar en la nostra pròpia pell la importància de cinc drets que recull la convenció. Després, vam realitzar entre tots i totes un cartell que plasma tot el que vam treballar amb els jocs i el vam penjar a l’entrada de l’escola.

I, a la classe de cicle mitjà i superior, vam dur a terme un treball de recerca per conèixer què són els drets dels infants i com i quan es va elaborar aquesta convenció. Vam treballar els drets que es van pactar, els vam representar en diferents cartells que vam anar a penjar pel poble.

Divendres vam celebrar l’aprovació de la convenció, però com a escola lluitem cada dia per ficar el nostre granet de sorra en el compliment dels drets dels nostres nens i nenes.

Per veure les fotos de la diada cliqueu AQUÍ.

QUE PASSEU UNA BONA SETMANA! 🙂