CELEBRACIÓ DENIP- ESCOLA SANT JAUME

Aquesta setmana a l’Escola Sant Jaume hem celebrat el DENIP, Dia Escolar de la No-violència i la Pau.

La visita que ens va fer la Lara Costafreda fa unes setmanes ens ha ajudat a conscienciar-nos (una mica més encara) en el tema dels refugiats, per tant aquest any la nostra jornada de la pau gira entorn els refugiats.
Hem fet un treball col·lectiu amb tota la ZER i dintre de poc es podrà veure el treball final de les 4 escoles.

Tots els infants de l’Escola Sant Jaume han pogut gaudir escoltant el conte “Amic meu” d’Open Cultural Center, que explica la vida d’uns quants nens Sirians que han hagut de deixar casa seva per la guerra i començar un llarg camí cap als camps de refugiats.

Els nens i les nenes de Cicle Superior han fet dibuixos representant com s’imaginen que és viure en un camp de refugiats, de tots aquests i gràcies a una votació se n’ha escollit un que és el que representa la nostra escola. Aquest dibuix s’ha fet en gran i conjuntament amb tots els nens de l’escola s’ha pintat.

Esperem que us agradi i pugueu veure la gran il·lusió amb la qual ho hem fet  tots plegats.

Aquí us deixem algunes fotos de l’acte de la Pau