BONA PASQUA!

Ja hem acabat el segon trimestre! La setmana cultural de la ZER L’Oliver ens ha fet viure al màxim el nostre projecte “Som més artistes!” Ens ho hem passat genial gravant pel·lícules, creant escultures, pintat parets, llençols i aquarel·les, elaborant auques i cal·ligrames, fent fotografies als racons més bonics dels nostres pobles i ballant i dansant al ritme de musicals.

Tenim uns grans artistes i així ho podreu veure al recull de fotografies. Cliqueu damunt de la icona de cada escola i descobrireu el nostre talent!

Ens retrobem després de les vacances de Setmana Santa. Bona Pasqua!

1. DORI BEÀ

Ha estat una setmana intensa, plena d’activitats que han procurat treballar totes les manifestacions artístiques. L’he gaudit moltíssim, tant en la preparació amb els/les companys/es, com en la realització amb els/les alumnes. 1000 gràcies per aquesta iniciativa.