A CI ENS CONVERTIM EN DETECTIUS MUSICALS!

Aquest any, a les classes de música, l’alumnat de CI i de la Comunitat dels Mitjans ens convertim en detectius musicals! I gràcies als nostres dots artístics hem començat a treballar en el nostre primer cas: el cas del so misteriós!

Sempre que comencem a treballar en el cas, ens convertim en detectius amb la següent cançó (podreu escoltar-ne la música instrumental que utilitzem a classe):

En aquest primer cas, vam rebre una carta que ens anunciava el robatori d’una cosa molt preuada per l’Anna Tarambana. Què podia ser?

Vam començar investigant casa seva, fins que vam descobrir que hi havia un missatge secret amagat!

Llavors ens vam trobar amb un codi rítmic molt difícil, amb negres, corxeres i silencis. Però com que nosaltres en sabem molt, ho hem pogut solucionar! Mireu com resolem l’enigma (cliqueu la imatge per veure als detectius en acció)!

Gràcies al missatge secret, vam saber que havíem d’investigar les cortines de la sala, d’on ens va aparèixer l’Anna Tarambana, gràcies a la que vam jugar amb el so i el silenci, i vam treballar els sons naturals i artificials.

Ben aviat us informarem dels avanços que tinguem en el cas del so misteriós. Fins aviat!