Vista a la cúpula Gustum

El dilluns 26 de febrer els alumnes de Cicle Superior de la ZER van anar a visita la cúpula Gustum a Oliana.

Els alumnes van aprendre que actualment els nostres ramaders, pescadors i agricultors, treballen amb maquinària que facilita tota la feina. Però, com fa milers d’anys, han de seguir tenint cura per fer bé la feina i han de seguir estimant i treballant la terra per aconseguir bons aliments per tots nosaltres.

Per cuidar i protegir el món rural, han creat el projecte Gustum. A Gustum volen potenciar la cultura
dels productes de proximitat i així activar l’economia local per mantenir viu el món rural, que és una gran riquesa pel nostre país i ens ajuda a mantenir la producció dels aliments que la població catalana necessita.

La cúpula Gustum és una proposta pedagògica que consta d’una visita i d’un dossier amb material didàctic per poder treballar a l’aula.

Cúpula Gustum