Carnestoltes a la ZER!

Enguany celebrem la tradicional trobada de Carnestoltes ben disfressades i disfressats de fruites i verdures. Hem passat un dia genial fent aquestes delicioses disfresses així com una desfilada, un passacarrers i una gimcana!

Desitgem que gaudiu del reportatge i que tingueu un bon Carnaval!

Escola SANT CLIMENT de Coll de Nargó

Escola SANT MIQUEL de Peramola

Escola MIRET I SANS d’Organyà

CASTANYADA 2020!

El passat divendres 30 d’octubre l’alumnat de la ZER Narieda hem celebrat la Castanyada, com és tradicional. Enguany no hem pogut celebrar-la com és habitual, degut a la COVID-19, amb una trobada de ZER. Tot i la situació sanitària, a cada escola hem fet una sortida… Llegeix més»

Carnaval a Organyà!

El passat divendres 21 de febrer, la ZER Narieda vàrem celebrar el Carnaval a Organyà. Durant el matí vam fer tallers de dansa, confecció de la disfressa i també vam rebre la visita de l’autor Pep Molist. Ens va encantar!
A la tarda ens vam posar… Llegeix més»

Esport Blanc Escolar 2020

Durant el segon trimestre d’aquest curs, 19 alumnes de 3r i 4t de primària de tota la ZER, participem i gaudim un altre any del programa Esport Blanc Escolar, integrat dins l’àrea d’Educació Física. Aquest programa que impulsa la Secretaria General de l’Esport i el… Llegeix més»

Esquí de fons comarcal