Comencem el curs 2019-2020!!

Avui tots els alumnes de la ZER hem començat un nou curs escolar!! Ja tenim les motxilles preparades per carregar-les d’aprenentatges, reptes, felicitat, bons moments, experiències, etc.!!
Us desitgem a tots i a totes un bon curs escolar 2019-2020!!

Trobada de ZER – Fi de curs

Avui, 21 de Juny ens hem trobat totes les escoles de la ZER per celebrar la festa de final de curs!

Tot i que el temps no ens ha acompanyat gaire, hem pogut gaudir una estona de jocs d’aigua. Després hem agafat forces amb l’esmorzar que ens ha preparat l’AMPA de l’Escola Miret i Sans, hem ballat i hem acomiadat als alumnes de sisè!

Acció residu 0

La ZER formem part de la xarxa d’Escoles Verdes de l’Alt Urgell i la Cerdanya.

Des de les tres escoles treballem per reduir els residus i, per això, ahir vam celebrar el dia de la sostenibilitat i el medi ambient. Vam realitzar l’acció “residu 0” la qual va consistir en no generar cap tipus de residu no orgànic a l’hora d’esmorzar.

IV Trobada Glosa Escolar

El dimecres 22 de maig els alumnes de Cicle Superior de la ZER hem anat a la Seu a la IV Trobada de Glosa Escolar.

L’acte ha tingut lloc al pati de la Biblioteca, on també hi havia alumnes de cinc escoles més de la comarca.

Hem compartit i cantat corrandes i garrotins.

Ens ho hem passat mooooolt bé!!!!

Sortida al Patrimoni Cultural i Natural de l’Alt Urgell

El passat dimarts 14 de maig, els alumnes de Cicle Superior de la ZER vam fer la sortida al Patrimoni Cultural i Natural de l’Alt Urgell. La sortida portava per títol “Testimonis de la història. Del pergamí a la pedra i viceversa.” Vam anar a visitar les Homilies d’Organyà, els Dòlmens de la vall de Cabó,l’església romànica de Sant Serni de Cabó i les Greuges de Guitard Isarn.

També van venir els alumnes de Cicle Superior de la ZER Urgellet!!

Excursió a Barcelona

El passat dilluns 6 de maig, tots els alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior de la ZER ens vam llevar ben d’hora per anar d’excursió a Barcelona.
Primer vam anar a veure una obra de teatre en anglès i després de dinar vam anar al Cosmocaixa, ens hi haguéssim quedat!! Ens ho vam passar molt bé!

39è Cros de Primavera

El diumenge 12 de maig tindrà lloc el 39è Cros de Primavera.
A continuació us adjuntem tres arxius on hi podeu trobar més informació : el cartell, el cronograma i el recorregut.

Excursió a Lleida Educació Infantil i Cicle Inicial

Els alumnes d’Educació Infantil i Cicle Inicial de la ZER vam anar d’excursió a Lleida. Vam veure una obra de titelles sobre la vida de l’Enric Granados, un músic molt important de Lleida, ens va agradar molt!! Després vam anar al parc de la Mitjana a dinar i a jugar. Ens ho vam passar molt bé!!

Sant Jordi

Cada escola de la ZER va fer la seva parada al poble per vendre roses i llibres. Durant el dia, a més a més, també vam realitzar diverses activitats culturals!!

Dia Mundial de l’Activitat Física

El dia 6 d’abril es celebra el dia Mundial de l’Activitat Física. Els alumnes de les 3 escoles de la ZER vam aprofitar el dia de la Mona per a fer una excursió i celebrar també el dia de l’Activitat Física.

Premis Sambori 2019

El passat divendres, 15 de març,a la sala de la Immaculada de la Seu d’Urgell va tenir lloc la sisena edició dels premis Sambori de la demarcació del Pirineu. Van lliurar els premis als guanyadors de cada categoria. A la nostra ZER vam tenir 2 alumnes guanyadores!! L’Ona de Cicle Superior de Coll de Nargó i la Cèlia de Cicle Mitjà d’Organyà. Des d’aquí, les felicitem una vegada més! Enhorabona!!

El certamen, s’organitza per Òmnium Cultural, i reconeix els millors relats en català escrits per alumnes de primària, secundària, batxillerat i cicles formatius de centres educatius d’arreu de les comarques de l’Alt Pirineu i del Principat d’Andorra.

Categoria B (3r i 4t de primària)
1r premi: La ciutat de Xuxelàndia, de Cèlia Pellicer Simón (Escola Miret i Sans d’Organyà)

Categoria C (5è i 6è de primària)
1r premi: L’escultora i la seva màgia, d’Ona Nadal Torrent (Escola Sant Climent de Coll de Nargó)

XV Certamen lectura en veu alta

Ahir, dimarts 12 de març, quatre alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior de l’Escola Miret i Sans i de l’Escola Sant Climent van participar al XV Certament de lectura en veu alta que va tenir lloc a Oliana. Aquests alumnes van representar a tota la ZER i ho van fer moooooolt bé!!!!!

Colònies Educació Infantil

El passat dijous 7 i divendres 8 de març els alumnes d’Infantil de tota la ZER vam anar de colònies a la Carral. Ens vam convertir en follets i vam jugar a jocs tradicionals. Fins i tot vam fer un joc de nit!

Ens ho vam passar molt i molt bé!!

Carnaval 2019

El primer dia de març la ZER Narieda hem celebrat el Carnaval a Peramola. Durant el matí hem fet tallers i activitats diverses. Per la tarda, en motiu del 50è aniversari de l’arribada de l’home a la lluna, ens hem posat les disfresses per fer la gran rua pel poble. Va ser una trobada fantàstica en un dia genial!

(Per veure les fotos cliqueu la imatge)