Premis Sambori 2019

El passat divendres, 15 de març,a la sala de la Immaculada de la Seu d’Urgell va tenir lloc la sisena edició dels premis Sambori de la demarcació del Pirineu. Van lliurar els premis als guanyadors de cada categoria. A la nostra ZER vam tenir 2 alumnes guanyadores!! L’Ona de Cicle Superior de Coll de Nargó i la Cèlia de Cicle Mitjà d’Organyà. Des d’aquí, les felicitem una vegada més! Enhorabona!!

El certamen, s’organitza per Òmnium Cultural, i reconeix els millors relats en català escrits per alumnes de primària, secundària, batxillerat i cicles formatius de centres educatius d’arreu de les comarques de l’Alt Pirineu i del Principat d’Andorra.

Categoria B (3r i 4t de primària)
1r premi: La ciutat de Xuxelàndia, de Cèlia Pellicer Simón (Escola Miret i Sans d’Organyà)

Categoria C (5è i 6è de primària)
1r premi: L’escultora i la seva màgia, d’Ona Nadal Torrent (Escola Sant Climent de Coll de Nargó)