Esport Blanc Escolar 2020

Durant el segon trimestre d’aquest curs, 19 alumnes de 3r i 4t de primària de tota la ZER, participem i gaudim un altre any del programa Esport Blanc Escolar, integrat dins l’àrea d’Educació Física. Aquest programa que impulsa la Secretaria General de l’Esport i el Departament d’Educació té com a objectius principals:

– Impulsar la iniciació i el coneixement dels esports d’hivern.
– Educar mitjançant l’esport a respectar, gaudir, conviure, estimar i conèixer les nostres muntanyes.

Des de principis de febrer fins a mitjans de març realitzarem 6 sessions: 2 d’esquí alpí i 2 de surf de neu a La Masella i, finalment, 2 d’esquí nòrdic a Sant Joan de l’Erm.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *