Celebrem el Carnaval!!

Avui, tots els alumnes de la ZER s’han trobat a Coll de Nargó per celebrar el Carnaval.

Enguany la temàtica era “Carnavals típics de Catalunya”:
– Els alumnes de primer i segon cicle d’Infantil anaven disfressats del carnaval de Solsona; del mocós, la geganteta i el gegant boig.
– Els alumnes de Cicle Inicial anaven disfressats del Ranxo de Ponts; de cuiners.
– Els alumnes de Cicle Mitjà anaven disfressats del carnaval de Sitges; de Reis i de Reines.
– Els alumnes de Cicle Superior del carnaval de Vilanova i la Geltrú: de caramels.

Durant el matí s’han preparat tots la seva disfressa, al migdia han parat a agafar forces amb el dinar que els havien preparat els pares i mares i a la tarda a les 15h ha començat la rua de Carnaval pel poble. Quan han arribat a l’escola, l’AMPA de l’escola Sant Climent els han preparat un berenar d’allò més bo!!

Han passat un dia molt divertit i entretingut!!

Carnaval 2018-Trobada ZER