Castanyada 2018

El 31 d’octubre tots els nens i les nenes de la ZER Narieda es van reunir a Coll de Nargó per celebrar la Castanyada.
Durant el matí, grans i petits van practicar les seves habilitats artístiques. Exactament, els infants d’Educació Infantil van pintar un mural per cada escola amb els diferents colors de la tardor. Val a dir que pintaven segons la intensitat de la música! A més, els i les alumnes de Cicle Inicial van completar els murals fent els corresponents marcs. D’altra banda, l’alumnat de Cicle Mitjà i Superior va crear dibuixos 3D.
Per la tarda, juntament amb els familiars van cantar i ballar diverses danses. Per acabar d’amenitzar la festa, les castanyeres van preparar castanyes i moniatos per a tothom! Malgrat la pluja, van passar un dia genial amb els altres amics i amigues de la ZER.
Voleu reviure aquest dia? A continuació us deixem un recull d’imatges!

Castanyada 2018