L’escoleta de Freginals

Amb els infants de l’Escoleta Mestre Josep Roncero de Freginals, que formen part de l’etapa educativa del primer cicle d’Educació Infantil 0-3 anys, portem a terme una metodologia molt flexible i adaptada a la necessitat de cadascú.

Els períodes d’adaptació d’aquests infants son coordinats amb les famílies, fent-les partícips d’aquest procés, això ens permet que la integració a l’escola sigui d’una forma més natural i sistèmica.

Realitzem sortides d’entorn juntament amb els infants de P3, P4 i P5. També fem moltes activitats manipulatives i juguem amb molt material sensorial, fent que l’aprenentatge sigui vivencial del propis infants.

Juguem amb les estacions, els colors, els animals, els hàbits i molt més. Ens agrada fer de petits pagesos plantant les verdures de temporada al l’hort de l’escola.

Participem íntegrament de les festes  populars celebrades al centre i al poble com la Castanyada, Nadal i Carnestoltes.

Considerem el pati com un aula més i un espai d’aprenentatge vital per als nostres infants, el gaudim i el tenim en compte per a moltes de les nostres activitats. El disfrutem quan plou, quan fa fred, observem el sol, els núvols, el vent… i ens encanta!

Aquí us deixem un breu resum fotogràfic del que fem.