Carnaval i dijous llarder 2020

El carnaval va arribar i el rei carnestoltes ens va manar. Al llarg de la setmana alumnes i mestres vam realitzar les seves consignes, l’últim dia totes elles havíem de portar.

També vam celebrar el dijous llarder d’una manera molt natural. Els alumnes de primer i segon cicle d’infantil juntament amb els de segon de primària vam passejar i esmorzar pels camps de Freginals. Allà vam córrer i observar tractors, cavalls i insectes; alhora, vam jugar, compartir i ens vam convertir en exploradors. Després, per dinar van anar al costat del poble i vam celebrar, amb les famílies, l’aniversari de Julen que va fer 3 anys. Un dia per recordar!

Els alumnes de tercer, quart, cinquè i sisè fins a la Foia de Masdenverge van caminar. Tots fent pinya van arribar i en aquest entorn van esmorzar i dinar, gaudint d’aquest entorn proper i meravellós.

Finalment, la rua va arribar i divendres a la tarda es va realitzar. Tota l’escola va desfilar pel poble de Freginals i la música ens va acompanyar. A la plaça de l’ajuntament havíem d’acabar, on vam ballar, cantar i una xocolata ens vam menjar.

Enllaç a fotos.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *