Dia de la Pau

Durant aquest mes de gener s’ha celebrat el dia de la pau, com cada any des de l’escola es treballa amb l’alumnat a través de vídeos, pel·lícules o simplement presentacions,

el més important és que l’infant pugui veure que al segle XXI per desgràcia les guerres no porten a cap lloc.

Com a futurs ciutadans han de començar a comprendre que volen un món millor, on no hi hagin lluites, violència, racisme, que la diversitat va lligada amb enriquiment cultural.

Donem abraçades, petons, il·lusions, valorem allò que tenim i cerquem la felicitat, la llibertat i un món millor.

” La pau comença amb un somriure “ Madre Teresa de Calcuta

Podeu veure les fotos