Diada Sant Jordi 2023

Benvolgudes famílies!

Un any més, totes les escoles de la ZER Montsià ens hem unit per fer activitats relacionades amb Sant Jordi de forma conjunta. Les propostes de cada cicle són les següents: l’alumnat d’infantil ha creat rodolins amb els seus noms; els d’inicial han creat i recitat un poema; l’alumnat de cicle mitjà ens fa arribar propostes de llibres que s’han llegit i que creuen que són interessants; i per últim, l’alumnat de cicle superior ha reversionat la llegenda de Sant Jordi afegint tres personatges (la Dimecres o “Mièrcoles”, Harry Potter i un flamenc).

Tot seguit podreu gaudir de les produccions que s’han creat clicant a sobre de cada link:

CICLE INFANTIL:

CICLE INICIAL:

CICLE MITJÀ:

CICLE SUPERIOR:

Masdenverge

Esperem que les hagueu gaudit i… US DESITGEM UNA BONA DIADA DE SANT JORDI!