Jornades Culturals a l’escola

Del 17 al 21 d’abril vam realitzar les Jornades Culturals a l’escola. Al llarg de la setmana, tot el nostre alumnat, des d’Infantil fins a Cicle Superior, van gaudir de diverses xerrades i tallers, tals com:

– Tallers de COPATE sobre el reciclatge, animals…

– Xerrada dels Mossos d’Esquadra sobre mobilitat segura i ciberseguretat.

– Autors a les aules, amb la visita i ponència de l’autor local Jesús Serrano.

A més, en el marc de la festivitat de Sant Jordi, es van portar a terme tant tallers de decoració del vestíbul de l’escola com de manualitats i d’escriptura al voltant de l’esmentada festa.

Com a cloenda, es va realitzar la lectura dels diferents treballs guanyadors del certamen literari organitzat a l’escola, i es van lliurar els diplomes a tot l’alumnat, pel seu esforç i participació. Van quedar uns textos molt bonics!

No podem acabar sense agrair totes les entitats que han fet possible aquestes activitats tan enriquidores.

Aquí teniu un recull d’imatges de la Setmana Cultural. Esperem que us agradin!