Etwinning project: Easter Cards!!!!

Un projecte eTwinning és un treball de col·laboració entre dos o més centres escolars europeus de països diferents sobre un tema acordat prèviament.

Aquest curs hem començat un projecte eTwinning. Durant el segon trimestre l’alumnat de 3r i 4t han confeccionat (a mà) i han escrit una postal per als seus “Pen Pals” de Grècia, en la qual s’han presentat breument, i han explicat diferents tradicions de la Pasqua a Catalunya.

Així mateix, també hem rebut les postals des de l’escola grega i, el dia de l’arribada del paquet des de Grècia, ha estat molt especial, ja que l’alumnat de cicle mitjà de la ZER ho esperaven en molta il·lusió!

Aquí teniu algunes fotos del projecte.