Educació ambiental

Des de fa uns quants anys, al 2004, l’Escola Teresa Subirats s’ha dedicat a realitzar una sèrie d’activitats que promouen el respecte al medi ambient, aquestes formen part de les escoles verdes.

Aquest curs 2019/20, una sortida durant la tardor ha estat la que s’ha feta a les Piques, uns abeuradors que es dedicaven a l’ús dels ramats, més concretament a abeurar els ramats que portaven els pastors del poble.

Al seu costat unes basses que les dones rentaven la roba a mà.

Des de l’escola hem fet aquesta sortida ja que cal preservar aquest entorn natural i conservar-lo.

El paisatge és preciós i les imatges de la tardor també.

Podeu veure les fotos