PREINSCRIPCIÓ CURS 2020/2021

Benvolgudes famílies,

• El procés de Preinscripció per a l’Educació Infantil, Primària i ESO serà del 13 al 22 de maig.
  • Degut a les circumstàncies actuals generades per la COVID-19, es realitzarà preferentment de manera telemàtica (del 13 al 22 de maig) i de forma presencial amb cita prèvia (del 19 al 22 de maig).

Si es realitza en suport informàtic, s’elimina la necessitat de presentar la sol·licitud i la documentació en paper al centre, i queda substituïda per l’enviament del resguard de la sol·licitud i la documentació necessària, escanejada o fotografiada, mitjançant un correu @ a la bústia electrònica oficial del centre.

El centre ha de contestar aquest correu justificant la recepció de la sol·licitud per a què el sol·licitant en tingui constància.

Els correus de les escoles són:

Enllaç al portal per la sol·licitud .

Documentació:

• Full de sol·licitud emplenat.
  • Original i còpia del llibre de família, del DNI (o NIE o passaport) dels pares, i de l’alumne/a (si en té)
  • Original i còpia, si s’escau, d’altres documents; lloc de residència i/o treball, justificant de renda mínima, justificant de discapacitat, justificant de família nombrosa…

Si la vostra opció és fer la preinscripció de forma presencial  heu de demanar cita prèvia enviant un correu al centre on us voleu preinscriure. Recordeu que només podeu venir al centre una persona, portar tots els documents emplenats i fotocopiats de casa, portar mascareta i guants i respectar les normes establertes en tot moment.

Més informació a la web del Departament d’Educació.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *