Escola Raval de Cristo

Benvingudes a la nostra escola!

L’escola Raval de Cristo és una petita gran escola  situada a dos kilòmetres del centre de Roquetes.

El Centre disposa de sis aules on els alumnes realitzen les seves activitats diàries.  Les dos aules d’educació infantil estan a la planta baixa. Al primer pis estan situades les quatre aules de primària. Aquestes aules disposen totes de mitjans audiovisuals que permeten treballar amb continguts motivadors per l’alumnat, com monitors interactius, Smart TV i tauletes.

A més a més, al Centre hi ha una aula de música i una de noves tecnologies. Així com una petita aula de psicomotricitat on els infants fan ioga i altres activitats educatives.

Tenim tres zones de pati diferenciades per als alumnes d’Infantil, els de Cicle Inicial i Cicle Mitjà i Superior.

S’ofereix servei de menjador, gestionat per l’AMPA de l’escola, durant els migdies de 13h a 15h.