Qui som

L’Escola Alfara de Carles és una escola molt petita, d’àmbit rural. L’alumnat que assisteix al centre  prové majoritàriament de la gent del municipi, treballadora , sense massa problemes econòmics ni socials. Comptem amb un total de 21 alumnes.

El centre actual és de nova construcció, es tracta d’un únic edifici, amb dues aules d’Educació Primària i una aula d’Educació Infantil, aula d’Informàtica, de Música, sala d’usos múltiples, zona de despatx, cuina i menjador.

El fet de ser una escola rural ens permet gestionar els agrupaments dels alumnes d’acord amb les necessitats de cada moment. Actualment i donat al nombre d’alumnes i de mestres s’ha optat per distribuir els nens i nenes en grup de tres nivells diferents.

L’entorn és un altre element a destacar ja que ens dona l’oportunitat de viure en directe els canvis i processos tan socials com naturals que es produeixen i que ajuden a conèixer, estimar i valorar el que tenim.