Diagnosi

Per fer la diagnosi, la comissió digital del centre ha utilitzat tres recursos:

  • Enquesta al professorat, a l’alumnat i a les famílies. Per determinar les preguntes, s’han analitzat els ítems del pla TAC i les àrees digitals que marca el PEDC (alumnat, professorat i centre).
  • Entrevistes amb la direcció del centre i amb el coordinador digital.
  • Valoració dels resultats de l’enquesta en un claustre.
  • Sistema d’indicadors que el centre ja recull anualment.

A partir de l’anàlisi d’aquestes eines, es detecten els següents punts forts i punts febles segons diferents aspectes.

ALUMNAT:

PUNTS FORTS

  • Es té un bon nivell de competència digital de l’alumnat

 

 

 

PUNTS FEBLES

  • Falta reflexió en l’alumnat sobre els aspectes positius i negatius en el treball de les noves tecnologies

 

 

 

PROFESSORAT:

PUNTS FORTS

  • Tots els docents del centre tenen coneixements de l’ús de noves tecnologies
  • Els docents utilitzen les eines digitals en els treball d’aula i avaluació

 

PUNTS FEBLES

  • Alguns docents del centre mostren mancances a nivell de competència digital docent
  • Falta de consciència de tenir present la importància de les llicències i els drets d’autor en els docents
  • Mancança d’espais de coordinació i planificació en els docents del centre, tant intern com extern del centre

CENTRE:

PUNTS FORTS

  • La majoria de família valoren positivament els canals d’informació i informació rebuda
  • Els centre desenvolupa un projecte STEAM inTegrat a les àrees
PUNTS FEBLES

  • Falta definir l’ús de les noves tecnologies dirigit a les famílies
  • Poca visibilitat de la web