Per fer la diagnosi, la comissió digital del centre ha utilitzat tres recursos:
- Enquesta al professorat, a l’alumnat i a les famílies. Per determinar les preguntes, s’han analitzat els ítems del pla TAC i les àrees digitals que marca el PEDC (alumnat, professorat i centre).
- Entrevistes amb la direcció del centre i amb el coordinador digital.
- Valoració dels resultats de l’enquesta en un claustre.
- Sistema d’indicadors que el centre ja recull anualment.
A partir de l’anàlisi d’aquestes eines, es detecten els següents punts forts i punts febles segons diferents aspectes.
ALUMNAT:
PUNTS FORTS
- Es té un bon nivell de competència digital de l’alumnat
|
PUNTS FEBLES
- Falta reflexió en l’alumnat sobre els aspectes positius i negatius en el treball de les noves tecnologies
|
PROFESSORAT:
PUNTS FORTS
- Tots els docents del centre tenen coneixements de l’ús de noves tecnologies
- Els docents utilitzen les eines digitals en els treball d’aula i avaluació
|
PUNTS FEBLES
- Alguns docents del centre mostren mancances a nivell de competència digital docent
- Falta de consciència de tenir present la importància de les llicències i els drets d’autor en els docents
- Mancança d’espais de coordinació i planificació en els docents del centre, tant intern com extern del centre
|
CENTRE:
PUNTS FORTS
- La majoria de família valoren positivament els canals d’informació i informació rebuda
- Els centre desenvolupa un projecte STEAM inTegrat a les àrees
|
PUNTS FEBLES
- Falta definir l’ús de les noves tecnologies dirigit a les famílies
- Poca visibilitat de la web
|