Objectius

La ZER el Moianès Llevant té una visió dels seus alumnes que estiguin preparats per treballar en projectes globals, la majoria dels quals es treballen a través de les noves tecnologies.

Des de les tres escoles de la ZER es treballa l’autonomia personal, un benestar emocional i on estem connectats tecnològicament. Això ho ha permès les màquines, però sobretot gràcies a un equip humà que no es pot comprar amb tot l’or del món!

La metodologia  la ZER es el treball en reptes als quals s’enfronten els estudiants i intenten partir d’un problema real o de situacions del món real, ajudant-los a contextualitzar els conceptes que s’estan treballant.

Les aplicacions d’internet i digitals ens permeten avançar, i això és fonamental per al futur d’aquestes criatures que viuen en zones rurals, amb sortides professionals limitades. Si promovem les habilitats tecnològiques i demostrem als estudiants que poden ser una eina per treballar, potser en el futur, gràcies al teletreball, podem evitar la despoblació de les zones rurals.

Dins l’estratègia digital ens proposem els següents objectius en els propers:

• Cercar espais de reflexió, autoformació i compartir experiències per millorar la competencia docent del professorat en els àmbits digitals.
  • Treballar la importància de la privacitat, dels drets d’autor i la confidencialitats amb l’alumnat i el professorat per sensibilitzar-nos en aquests aspectes.
  • Planificar el treball digital i STEAM a les diferents comunitats escolars per donar una línia de ZER al treball d’aquests aspectes.
  • Definir quins canals i com s’utilitzen al centre per millorar la comunicació interna i externa,
OBJECTIUS DE L’EDC:
  • Treballar la importància de la privacitat, dels drets d’autor i la confidencialitat amb l’alumnat i el professorat per sensibilitzar-nos en aquests aspectes.
  • Definir quins canals i com s’utilitzen al centre per millorar la comunicació interna i externa.