Visita de la Teresa Mir i ens repartim la feina per grups!

Hola a tothom,

Avui els alumnes de cicle mitjà de la ZER La Cerdanya hem rebut la visita de la Teresa Mir, l’àvia de dos alumnes. L’hem fet venir per entrevistar-la i saber com era la música quan ella era petita: quines cançons cantaven a l’escola, quines cançons cantava a casa, quins instruments hi havia, quines danses feien, etc.

L’entrevista ha estat molt interessant i ens ha donat molta informació útil. Fins i tot ens ha cantat res cançons, una d’elles sobre la Cerdanya que intentarem recuperar i aprendre-la!

Després del pati, ens hem dividit en tres grup de treball: el primer que investiga sobre els instruments típics dels Pirineu, el segon que realitzarà entrevistes a àvies i avis dels altres pobles de la ZER (Bolvir i Ger) per obtenir més informació de la música de quan eren petits, i el tercer que investigarà en general sobre la música antiga i moderna del Pirineu.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *