La Clika: projecte musical de les nenes i els nens de cicle inicial de la ZER

L’alumnat de cicle inicial de les escoles de la ZER participem aquest curs a “La Clika”, un projecte dins l’àrea de música, impulsat per les “Cases de la Música”, on compartim i aprenem cançons.

Les Cases de la Música són un projecte sociomusical en xarxa de Catalunya, està destinat a potenciar la música en totes les seves vessants: formació, creació, participació ciutadana, dinamització  i exhibició (concerts).

A final de curs fem la representació conjunta d’alumnes de les escoles de la Cerdanya: Infants, mestres  i famílies gaudirem de la posada en escena que recull la feina feta durant tot el curs!

Per saber-ne més  cliqueu a https://laclika.cat/

El passat divendres 11 de novembre ens vam trobar tots els nens i nenes de cicle inicial a la plaça St. Isidre de Bolvir.

Per trencar el gel teníem organitzats uns jocs de coneixença molt divertits. Els mestres ens van explicar el projecte, vam compartir les primeres cançons, i després vam esmorzar i jugar una bona estona.