LES NENES I ELS NENS DE CICLE INICIAL ANEM A LA FIRA MATEMÀTICA

Un curs més l’alumnat de la ZER participem a la Fira Matemàtica organitzada pels Serveis Educatius de La Cerdanya.

Com és tradició a la comarca, els nens i les nenes de totes les escoles de la Cerdanya ens trobem al Poliesportiu de Puigcerdà per compartir jocs i activitats dins l’àmbit de les matemàtiques.

Un grup de mestres de les diferents escoles de la comarca preparen els jocs, molts de gran format, i fan grups d’alumnes de les diferents escoles.

Aquesta vegada no ens va acompanya el temps i ho vam haver de fer dins la pista poliesportiva

Us deixem un recull de fotos de la jornada d’enguany